MIszNadiah


MiszNadiah

Hello I'm RosNadiah ,welcome to Angel. Feel free to navigate around and have fun while you are here. Got any questions ? Ask me at CBOX kindly and I will reply it later. Thanks for visiting :')


Gossip Here

>


Contact Me


: Misznadiah.blogspot
: RosNadiahIsmail
:Im_Rosse

Nuffnang :')


Blog Archive


Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Memory:')
24 October 2012 | 0
Hi, Asslammualaikum^_^..
 How are You? :)

Da Sebulan tak update kan:')...?, hehe!:)..sorry la busy sikit ,busy belajar minggu depan nak periksa Akhir Tahun..OoHhhh!! Tidak!!..Uwaaa!! :'( sedey nie nak periksa..tahun depan PMR...Huh! Kene Siap Sedia ni :)

                                                                             Wang Kelian With My mom^_^

Baru-baru ni saya pegi sempadan siam ada rombongan mak saya ajak untuk saya teman sambil ditemani adik mak saya ,and ank adik mak saya:)...seperti biasa lah pergi jauh-jauh kena la membeli-belah kalau nak speaking (Shopping)..Okay:)...macam-macam la beli baju thailand ,barang dapur ,beli Jam baru Dan banyak lagi la.. Da habis shopping..saya dengan mak saya jalan-jalan la kejap sebelum semua penumpang dalam bas habis shopping, tiba-tiba terjumpa dengan abang handsome Group Forteen..
Group Forteen ,jumpa dekat sempadan siam tak dapat tangkap gambar...ketua yang buat rombongan gi sempadan siap ajak pergi Padang Besar,Perlis..waktu tengah makan juga jumpa depa dekat Padang Besar,Perlis...So ape lagi mengambil kesempatan tangkap gambar dengan abg handsome Forteen^_^
Me with Abg handsome Group Forteen :')..
da tangkap gambar pastu pergi makan balik pastu shopping..beli baju..baju baru lagi...saya beli baju ReTweet Me..(Twitter)
T-Shirt Twitter (SiBurung Biru) yang comel^_^
Cute me..?:') .Cute You too^_^...okay dah habis shopping Padang Besar,Perlis..pkul 6pm brtolak balik Perak^_^..dan sampai sakit tangan bawak barang yang beli dekat siap...haishh!!
Okay itu sahaja..dan tidak lupa juga SeLaMaT HaRI RaYA HAJI:')
Bye, Assalammualaikum^_^




Post a Comment

24 October 2012, 06:37 ϟ 0 Comments
Newer Post
Older Post