MIszNadiah


MiszNadiah

Hello I'm RosNadiah ,welcome to Angel. Feel free to navigate around and have fun while you are here. Got any questions ? Ask me at CBOX kindly and I will reply it later. Thanks for visiting :')


Gossip Here

>


Contact Me


: Misznadiah.blogspot
: RosNadiahIsmail
:Im_Rosse

Nuffnang :')


Blog Archive


Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Gwiyomi
3 May 2013 | 1
                                                     Heyyy ...Assalammualaikum ^__^

Tahu tak pasal Gwiyomi yang tengah popular sekarang ni ..hehehehe ...nadia tengok ramai yang buat ,pastu buat muka comelll .... so ,nadiah pon teringin jugak nak buat ..nadiah pon buat :') ...hahahahahahaha ...artis malaysia pon ada yang buat ,Wawa Zainal ,Nora Danish , Siti Nurhaliza dann sapa-sapa lagi ...

Buat gwiyomi ni suka-suka jew ...tengok ramai yang buat ,nadiah pon teringin nak buat ...waktu kakak nadiah bertunang minggu lepas ...

me :  *jalan-jalan pergi dapur sambil buat gwiyomi*
maksu : macam pernah tengok jew yang kamu buat tu ...Hah! kak yong ada tunjuk kat maksu hari tu

waaaaaaaaaaa ..tengok maksu nadiah dengan mak  nadiah pon dah tahu pasal gwiyomi nie ...:') Popularrr sangat Gwiyomi

So enjoy my Gwiyomi ^____^

Blogger tenku butang said...

heee.. bole lea suruh mak n kakak nadiah buat sekali.. heee..

 

Post a Comment

3 May 2013, 20:45 ϟ 1 Comments
Newer Post
Older Post