MIszNadiah


MiszNadiah

Hello I'm RosNadiah ,welcome to Angel. Feel free to navigate around and have fun while you are here. Got any questions ? Ask me at CBOX kindly and I will reply it later. Thanks for visiting :')


Gossip Here

>


Contact Me


: Misznadiah.blogspot
: RosNadiahIsmail
:Im_Rosse

Nuffnang :')


Blog Archive


Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Rindu
12 December 2012 | 0
Assalammualaikum ,Hye ..hye awak semua apa kabar ?sihat ?^^
hari ini ,rabu 12/12/12 ,So korang pergi mane ? Jalan-2 ?bersantai bersama keluarga ??
Kalau saya .hari ni hari Rabu ,dekat kawasan tempat tinggal saya ada pasar maybe pergi pekan Rabu je kot ...Btw hari ni tarikh Awesome larh weii ,ramai budak tulis dekat fb nk minta couple pkol 12 am ,nak telefon crush pkol 12 am ...saya tak de sapa call pon ...Jelly kay ..jelly><..Tapi tak de pulak budak tulis nak minta break dengan pasangan dia ..kan ..kan ?? Hahahax.

Saya pon ada Crush okey tengok gambar dekat atas tu ,itu my Mom with my Dad ,itu je larh gambar yg ada ,Handsome kan "$ay Yes" ..Hahahax ,Btw saya rindu dekat ayah saya^^ ..dah 6 tahun ayah saya meninggal ;) ...Kite kena terima seadenye ,Hanya boleh berdoa Al Fatihah^^. Saya pulak yang mengajar korang ekk ...sorry-2^^.





Tengok yang tengah tu Comey tidak ??What comey ? Itu ada larh saya ;)..Tapi Sekarang errrr...hahahax.
gambar ni waktu raya 2008 dah lama dah ...raya 2008 happy larh weii ..seronok ^^ ,Sekarang boleh-2 larh ..Sederhana* Hehehex . Okey ini sahaje Saya nak share dengan korang :')

*121212 Happy-2 okey^_^ .Assalammualaikum

Post a Comment

12 December 2012, 05:30 ϟ 0 Comments
Newer Post
Older Post