MIszNadiah


MiszNadiah

Hello I'm RosNadiah ,welcome to Angel. Feel free to navigate around and have fun while you are here. Got any questions ? Ask me at CBOX kindly and I will reply it later. Thanks for visiting :')


Gossip Here

>


Contact Me


: Misznadiah.blogspot
: RosNadiahIsmail
:Im_Rosse

Nuffnang :')


Blog Archive


Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
sekolahhh!!
18 February 2013 | 0
Assalammualaikum ,Haiiii ...Sihat ? Tak Sihat ?? cepat sembuh ok :)

Hari ni Isnin 18/2 ,hari yang teramat la bored -____- .....Kawan sebelah tempat duduk saya tak datang ,pastu cikgu sejarah pulak tak datang ..Tapi ada lah cikgu yang ganti ,iaitu Ustazah Nora .Saya suka ustazah Nora dia baik ,sporting ,tak marah-marah dan Awesomee!! ,Tahun lepas ustazah Nora ada ajar kelas saya PI (Pendidikan Islam) ,tahun ni tak ..cukup la setahun dengar budak kelas saya berperang ,menjerit ,bergaduh . heeeeee...


Hari Khamis minggu lepas tak datang ,So cikgu suruh la buat keja math ,cikgu kata tak nak alasan sebab tak datang sekolah .pastu saya cadang nak buat kerja math waktu rehat ,dah waktu rehat pergi la beli air soya ^^ ,*buat bekalan untuk minum sambil buat keja sekolah* ,dah saya beli air soya ,dah siap buku letak atas meja ,cuma belum usik je lagi ...Tetibe adalah seorang pengawas sekolah perempuan dia tegur ,dia kata tak boleh ada sorang pon dalam kelas. saya malas nak cakap banyak pastu saya pon keluar jumpe kawan saya kat kantin.


Lepas dah habis makan saya terserempak budak form1 ,lalu tepi saya jew ,Fuhhhhh ..Handsomee + comey^^ ..heeeee, nama budak form1: errrrrrr ..Rahsiaaaa! ..umur dia 13 la kan ,muda 2 tahun dari saya ...itu je la yang saya tahu ,Btw ,dia stay asrama :) ...kalau terserempak dengan dia Terasa Suka ,Exciteddd :) ....errrrrrrrr...Kalau dia senyum memang comel lah ,muka putih . bulan lepas merentas desa nampak dia ,pastu mata dia macam pandang jew ,saya pon pandang lah ,Tapi sekejap je ,kalau pandang mata dia memang terpukau lah .


Waktu BI (English) cikgu ada tapi masuk pusat sumber ,pon tak belajar ...relaks je la sembang dengan kawan ..kadang bace buku ,habis nak buat apa teramat la boreddd -__- . Dan waktu nak balik tu tetibe hujan ,teramat lah lebat .saya pon terpaksa la tunggu hujan reda baru balik ,habis baju basah-basah ..paling tak suka hujan waktu sekolah ,pastu hujan waktu nak balik -___- ..kalau hujan sebelum balik tak pe lah jugak .



                                           

                                                 anyah ,kak.yong ,saya dan anor

ini la cousin yang paling sporting untuk bergossip ,gelak sana sini ,sembang paling kuat lah ,satu rumah boleh dengar ..hehehehe . dalam gambar ni ada 2orang mangsa PMR2013 ,sorang mangsa SPM2013 dan sorang lagi dah habis sekolah ,yang sebelah kiri saya tu ,nanti dia dapat masok PLKN^^ ...Wooooo ...Gud luck :)

ok itu je nak share korang ,ok Byeeee ..Assalammualaikum

Post a Comment

18 February 2013, 00:08 ϟ 0 Comments
Newer Post
Older Post